Selasa, 16 Disember 2008

Jumpa kwn lama...

Aku rasa happy pula sbb terjumpa semula kwn2 lama aku masa aku belajar kay PUO dulu...aku graduet kat PUO tahun 1989...mak oii lama tu..maknanya dah hanpir 20 tahun aku tak berjumpa ngan kwn2 ni...masing2 dah ada kehidupan sendiri...tapi baru2 ni aku mghadhiri majlis perkahwinan jiran satu kawasan ngan umah aku...ditakdirkan aku diketemukan ngan salah seorang...ermmm NORZIAN...now kerja kat SIRIM....alhamdulillah...ramai anaknya....yg dah jadi anak dara pun ada....syukurla semua hidup bahagia...

Buat YAN...aku ucapkan terima kasih sebab memanjangkan email dan fon aku kepada kwn yg lain...

pagi ni aku terima panggilan fon dari seorang lg kwn lama aku.,..yahooooo..happynya...maklumla dah lama tak jumpa..malah tak tahu dimana...ATFAN menalifon aku pada 17/12/2008 jam 9.55 pagi...terkejut aku..sbb pada mulanya aku mmg tak kenal..tp setelah diperkenalkan...baru la.aku tau...tq Affan..sbb masih sudi mghubungi aku...juga tq buat YAN sebab panjangkan no aku kat kwn lain...panjang juga aku berborak ngan AFFAN...dia pun kerja kat SIRIM....alhamdullillah...anak pun dah ada 4..harap ko bahagia wahai semua kwn2...

AFFAN ni merupakan salah seorang kwn aku yg selalu juga bersama aku ketika belajar dulu...boleh la dikatakan antara yg terapat...selain dia...aku ada juga kwn yg sering juga bersama aku ketika itu...namanya..WAN ZAINAL ARIFFIN...aku juga dah dpt email dia...harap dia dah baca email aku...seorang lg SJAFRIAL..mana ko sekarang..aku pun tak tahu...yang lain2 tetap kawan aku dunia akhirat..cuma masa tak mengizinkan kita bertemu..

tp malangnya aku x ada gambar2 dia org semua..kalau ada kan bagus....
ATFAN BADRI
WAN ZAINAL ARIFFIN
PAK DIN (SALEHUDDIN)
SHAHRUL- TAK TAHU KAT MANA
NORZIAN
HAIRI
SJAFRIAL
JEFRI

OK TQ buat semua

1 ulasan:

  1. assalamualaikum,

    Apa habaq, aku juga kawan lama mu, kenai lagi ke masa kita dok belajaq sama-sama kat asrama PUO dulu. mula-mula masuk dulu....Zadri..aku kelas EK..ada lagi gambaq kita pi mana tu..taman tasik SM noor..he..aku..kau & Din (dah loss contact dah) hubungi aku..email- zco2634@yahoo.com - aku kat Kajang sekarang...

    BalasPadam