Rabu, 31 Disember 2008

As....kum......ermmmmmm...dah lama betul aku sendiri tak singgah blog ni...bz la..byk urusan lain..sampai tak sempat nak update....cuti panjang...mula dari krismas hari tu...kemudian diselang seli ngan sehari dua bekerja...sampai hari ni aku cuti lagi sebab prepare nak tungghu wife aku bersalin....dah cukup bulan...so aku pun bz...nak pergi mana2 pun tak berani..nnt buat nya dia sakit....ermmmm,..now ni pun dia selalu sakit2..tak sehat selalu...aku pun kekadang tu kena g klinik gak.,..mcm2..demam la.sakit kepala la...aku pun tumpang tak sehat....ada masa skit aku g beli brg2 persiapan..brg2 baby la..ada yg dah lengkap...ada juga yg tercicir kot....barut beli kat HPA jer..bengkung mak mertua aku buat...

so nnt ada berita terkini aku bagi info la...
so nowaku kena chow..sbb nak g kedai spec mata...spec mata anak aku dah pecah...semalam g tempah...org kedai tu dah call...katanya dah siap....
ermmm mcm2 hal...huung2 tahun ni ada jer nak kuarkan duit..tp tak apa la...tanggung jawab semua tu........prepare wife besalin..ribu juga tu...sbb bersalain kat hospital swasta...

ok la...jmpa lagi..aku tetap akan singgah blog ni dan blog org lain...cuma buat masa ni aku mungkin tak kesempatan jer...

Assalamualaikummm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan