Ahad, 23 November 2008

hari minggu

23/11/2008...Ssorry la pada pada peminat2 blog aku ni..e ada ker peminatnya...perasan la plak....dah 2 hari aku tak tak update......bz...bkan setakat nak buka blog...PC pun tak sentuh beberapa hari ni...ermmm first aku mmg x sihat sgt...salesma...hidung berair jer...pedih plak tu..so..x selesa nak buat apa...tapi hari aku cuba on juga la...coret jer la apa2 janji ada citer..

Dlm x sihat ni...petang td sempat juga aku g jogging kat komplek sukan rakan muda dikampar ni....aku gi la jogging..dpt la 2 pusingan.jadila..sehat la skit....aku bukan g sorang..anak bini aku g sekali...tp bini aku dok jer la kat tepi..rest..aku ngan anak aku jer jogging...ok gak...

tp salesma aku ni masih ada...belumelok lg...esok dah nak kerja...nak mc tak leh.....sbb esok aku dah ada temujanji ngan bahagian operation dan Kontraktor kat area Chepor..ada inspection for defect kat tapak projek..biasa la..kerja..mcm tu la....

oh yer berbalik citer aku g jogging td....dlm jogging2 tu aku dpt la bertemu ngan seorg Athlet olahragawan ..PERAK la...wakil Negeri perak dlm acara lari 100m & 1000m...mak oi..panjang langkahnya...aku sempat la sembang ngan dia...budak lg...baru 15 tahun...boy namanya...

ok la..setakat ni dulu....x sehat...so ngantok cepat....ni pun saja nak coret jer...citer lain..x der...er,mmmm

4 ulasan:

  1. kita orang balik kampung, sambut raya haji di teluk sareh. best...

    BalasPadam
  2. heh. mana perginya tuan rumah ni? leboh... je? tak ada cerita baruke?

    BalasPadam
  3. la... mana pergi orang ni? dah bersawang dah! tido ke?

    BalasPadam
  4. orang sebuk cucu awak menang pencarian gadis melayu, awak duk senyap?

    BalasPadam