Rabu, 19 November 2008

Hari Cuti

Ermmmm..hari ni aku cuti (19/11/2008)...ada la skit aktiviti....pagi aku g la poliklinik..temankan bini aku g check up..lama gak...anak aku ikut sekali...lpas tu aku g la..mkn..Bfast la.kat kedai Kak Nah, depan masjid kampar tu...apa lg biasa la nasi lemak...bini aku order la mi bandung..ok gak..sedap juga....sebelum aku balik umah..aku hantar bini aku g ofis dia dulu..sbb dia x cuti...

sampai umah.aku buat la kerja umah..biasa la dah cuti....vakum lantai dan carpet yg dah berhabuk tu...kononnya nak kemaskan bilik anak teruna aku...tp tak jadi..malas plak..byk benda nak ubah & angkat..lain kali la...so aku ngan anak teruna g TESCO...cari la utk mkn tghari...jenuh memikir, apa nak beli....first ronda2 jer dulu...lama gak aku kat situ..tup tup...beli ikan termenong jer ...ha..ha.....

balik umah masak gulai lemak pucuk ubi....kegemaran aku...pokok ubi byk keliling umah..ambik jer la...campor tempoyak skit...fullamak...sedappp..aku yg masak tau....ingat apa..., ikan td goreng jer....ermmm mmg sedap...mkn ni kena yg simple2 jer..baru selera....

kul 1 aku gi ambik bini aku kat ofis...anak aku dah leboh g main kat umah kawan dia....ptg2 aku rest jer sambil nonton TV.....aku mana ada masa sgt..mlm dah ada budak ngaji..aku ngajar budak ngaji kul 7.30 mlm sampai kul 9.30 kot..10 org..budak2 dekat situ la....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan