Khamis, 20 November 2008

aktiviti hari ini...20 Nov 2008



Assalamualaikum....hari ni ceria skit...sbb semalam dah cuti...
ni la bini aku ..tgh pragnant 8 bulan..bulan depan bersalain la...tgh brsiap nak g kerja la tu...aku pun sama...ermmm so biasa la..pagi2 ni sempat kami bergambar sebelum nak kuar umah...biasa kami pagi2 minum kopi secawan radix dulu..dan aku kuar ofis dulu sbb ofis aku jauh kat ipoh..bini aku kampar jer....
paling lewat kul 7.30 pg aku kuar la...sampai ofis kul 8 lebih skit...alaa..lewat skit ok la....hu..hu....mcm tak biasa..lpas on PC..aku kuar g Jln Kuala Kangsar sbb ada temu janji VMGD kat sana ngan Operation..saper lagi klu bukan Shahriman ...tghari aku aku tapau nasi wanggeee...makan kat ofis jer...ngan beberapa org member opis la...ptg nya ada meeting la plak ngan Bos..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan