Selasa, 12 Mei 2009

UBAH TEMA BLOG KEMBALI

Assalamualaikum...
Alhamdulillah bersyukur ke hadzrat Allah..kerana dipanjangkan lg usia untuk terus berada dia alam ini....

pertamanya aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada yg sudi masuk dan memberi sebarang ulasan or coment dlam blog aku ni...tq sebab aku tak sangka sejak beberapa hari ni aku saja2 mencuba bercerita sedikit isu berkaitan politik..terutamanya isu negeri kelahiran ku....rupa2nya rama juga yg memberi berbagai buah fikiran dan pandangan..aku terima seadanya apa saja pandangan yg anda berikan...

Walaupun dari pelusuk mana anda..sbb aku mmg tidak mengenali pemberi ulasan terhadap tulisan aku..aku ucapkan tq...

So sekarang cukuplah asetakat ini aku berbicara tentang politik..sbb aku sendiri mmg terlalu kurang arif tentang isu2 tersebut...dengan aku berbalik kepada TEMA sebenar Blog aku...

Sebenarnya tujuan aku berblog adalah sekadar suka2.terutama utk citer family..utk dikongsikan bersama ngan kawan2 dan ahli keluarga...tapi sedikit2 hampir merubah TEMA sebenar blog aku...
So sekarang aku akan mulakan semula ngan citer2 biasa untk tatapan kawan2 dan keluarga dan mencerutakan tentang kehidupan harian aku sekadar renungan dan keseronokan berblog....

Apa-apa pun aku ucapkan tq kepada semua yg sudi masuk dlm blog aku..dan mmberikan pandangan utkkita semua...

2 ulasan:

  1. wah bukan main lagikan ...kalau buat cite politik sikit mmg hgtlah jawapnya sebab itu kat blog aku hanya santai2 aje....rilek aje minda...sekurang2nya release sikit tension...

    Eh..Aku nak tanya kau la....kamu gi ke ngantor mempelai ke kuala krai kltan kahwin are-are nanti....yong kata peginya hari jumaat 29 mei ini...

    Aku sebnrnya brt la nak gi...tapi tak tau nak bagi tau camana...bknnya apa...kalau kat kota bahru tu aku boleh gagahkan juga...sng la nak sewa hotel mana2 kat KB tu...tpi ini kat Krai...mana ada hotel...bukannya kata nak berlagak ke apa...tp tempat menginapla...tak kan perjalanan 7 jam nak balik hari...rumah Ayai kat machang pun jauh juga dkt 2jam juga rasanya nak kesitu...kalau aku sorang takpa...ini aku ada anak kechik...ragamnya tak tau la kata apa...yg besar pun byk ragam juga...

    Imtiyaz tu bukanya tau apa...tau nangis aje...lagilah aku rimas nanti...pas tu cuaca sekarang kan pns pulak tu lagi la bahangnya ...entahlah aku risau juga ni...kalau kat KB... aku sanggup sponsor hotel....tapi kat krai ni...rasa mcm tak berbaloi nak menghadapi perjalanan berjam2 yg membosankan campur lagi ragam anak2...tapi tempat yg dituju...rumah org kahwin aje..camana yek...awin dah tau dah yg aku tak pergi tapi Yong blum lagi...serba salah...

    kau pun ada anak kecikkan...bygkan camana...kalau semua nak duduk rumah ayai...awin kata..tak muat...sebab cuti sek. anak dia semua ade...kalau org besar mcm kita tak kisah...rimas ke panas ke boleh hadapinya...tp yg kecik2 ni....susah wooo.....aku dpt bayangkan camana....aku pulak tak boleh nak drive lama2 sgt...mata aku kero sikitla...

    Are-are ni...mmg la...nyusahkan aje...cari org jauh sgt...mmg la jodoh...aduih...so camana yek....

    BalasPadam
  2. Apalah Pak Lili ni baru kena komen sikit dah takut...

    BalasPadam