Rabu, 14 Oktober 2009

mari-mari kita tuju-kita tuju...sambil menyensenkan tangan baju....hu..hu...tu lagu masa ku sekolah rendah ..tak silap aku nama cikgu yg ngajar lagu tu...cikgi Aishah...ada lagi ke dia...aku pun tak pasti....

macam ni...sebenarnya aku nak update jer...tp aku hairan plak.yg bagi komen kat bawah tu....tanpa nama berkata...boring citer politik????...dari mana dtg....la ni org suka...bukan apa..sekadar nak tau perkembangan tak kira la kita pihak mana..sekurang2nya tahu la sikit apa yg berlaku di tanah air kita ni...kan gitu...so politik tu penting gak...apa2 pun terpulang pada kita...

Apa kata kita buat tekaan lpas ni...or saper bg pandangan agak2nya lpas ni kat mana pula ada PRK...sbb skunk ni terlalu laris mcm goreng pisang panas...lpas satu...satu PRK...so tak salah klu kita bg andaian or rasa2nya...kat mana ada PRK lagi atau ada berapa lag PRK sebelum PRU13 nnt...kalau ada maklumat tu info2 la...bukan apa...ruangan2 ni sekadar sembang2 or santai2...kot2 ada maklumat mana DUN or PARLIMEN yg mungkin berlaku PRK...hu..hu....kdg2 tu..kita rasa mcm membazir jer PRK ni..sbb byk sgt duit yg keluar dibelanjakan...tapi kalu sah terpaksa nak buat mcm mana...

So bg yg tak minat citer2 mcm ni sorry la...aku pun bukan nak celoteh byk2 pun citer2 ni...cyuma saja2 n ak update..and nak minta pandangan pembaca2...kot sudi bg pendapat...

ok la...aku kongsi skit dlm ni citer pasal aku gi jalan2 bawa anak2 gi bersantai kat Taman sebelah UTAR...

NI la waktu aku jalan2..anak teruna aku yg snap gambar...aku mmg susah nak amik gambar 4 org ..sbb saper aku nak suruh...eRMMM

Ermmm..anak2 ku berjalan2...rajin abg dia...macam tu la jaga adik...

Ermmm...anak teruna aku ..posing kat bangku petak2...ni pemandangan kat taman Rekreasi sebelah UTAR..(Universiti Tun Abd Rahman).

Eh..eh...sukernya...nanti la bila dapat kaki nnt...jenuh la plak mengejarnya....

Ni 2 beradik makan angin..jaga adik elok2 yer...

Taman Rekreasi ni namanya Westlake Gardern...kedudukannya bersebelahan ngan UTAR (Universiti Tengku Abd Rhman), lebih kurang 3km dari umah aku..so ptg2 kalau free tu..aku g la jln2 or joging kat sana...selain dari taman tu..kekadang aku g joging kat Kompleks sukan Rakan Muda yg berhampiran ngan umah..ada la dlm 1km jer dari umah aku...so senang skit..tak payah g jauh2...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan