Khamis, 12 Mac 2009

Citer skit pasal kerja.

Salam....ermmm Dlm beberapa hari ni aku betul2 sebok....terlalu byk kerja yg perlu dilaksanakan..tidor pun kekadang rasa mcm tak cukup...sakit kepala gak...tp apa leh buat...tugas dan tanggungjawab...

pada 10/3/2009 - Setelah diwaktu pagi aku terpaksa membuat pemeriksaan kerja yg masih dalam tempoh warranty...aku terpakasa bekejar pula ke sati distinasi lain untuk lawatan pemeriksaan kemajuan kerja oleh kontraktor yg lain pula...sehingga ke petang...Jam 8 mlm aku terus berangkat ke Kuala Lumpur kerana esok pagi aku terpaksa menghadhiri mesyuarat projek di ibu pejabat di Damansara..so mlm tu aku stay kat Quality Hotel Jalan Raja Laut K.L...esoknya aku bergegas ke Ibu Pejabat Di Damansara kerana jam 9 pg ada Diskusi bersama Mr. Loga utk future project sewer line, dan jam 11pg pula attn meeting utk projek up grade Treatment Plant..dan sewaktu petang jam 2.30pm attn meeting utk projek rubber pictching ..habis meeting hampir jam 4ptg..dan aku terus meneruskan perjalanan balik ke Perak...sampai umah hampir jam 6.30pm..

Agak letih juga beberapa hari tu...Esoknya 12/3/2009 ..aku terpaksa pergi ke Tlk Intan kerana ada 'deliver tank' di tapak projek...dari pg sampai ke petang aku kat Tapak projek..ptg baru aku balik...

Macam tu hari yg berikutnya...apa bleh buat...dah mcm tu keadaannya...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan